eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopodłaczenie kilku komputerów w sieci do netu:zlecen ie usługi › Re: podłaczenie kilku komputerów w sieci do netu:zlecen ie usługi
  • Data: 2007-12-12 15:46:47
    Temat: Re: podłaczenie kilku komputerów w sieci do netu:zlecen ie usługi
    Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    [ciach]

    Czyli to, co sam mu dzisiaj mówiłem. Prośba: możesz mi to przesłać na e-mail w
    strawnej dla szefa formie ? (bez zdania o mojej premii i jego percepcji ;)

    W sumie proponowałem:
    1. Ponieważ dwie panienki mają w sumie kilkanaście-kilkadziesiąt przelewów do
    zrobienia= postawić komputer i po bólu.
    2. Skoro już w sieci, to profersjonalne zabezpieczenie, a nie router za 200 zł
    3. Skoro już ma być ten tani router+ to niech zleceniodawca weźmie
    odpowiedzialność.
    4. Jak już nie ma kto napisać porządnej umowy, to zamówić zewnętrzny audyt.

    PS.
    Księgowa boi się płac w dobrze zabezpieczonym środowisku sieciowym (woli na
    niezabezpieczonej stacji roboczej...), a tu się napala na kilkanaście przelewów
    elektronicznych w banku, który ma pod nosem... (wystarczy wyjść z biura,by
    zanieść druki...)
    --
    Marek