eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-11-05 10:20:35
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z czego to wnosisz?

    Bo twierdzisz, że to tablice słupów.

    > Czyli jednak tam są jakieś słupy?

    A są?
    Skoro tam są, to bez problemu potrafisz pokazać, że są.
    A się wykręcasz, bo nie potrafisz.

    Masz na myśli np. Tablicę 1.48 Zestaw ceowników zwykłych ][ - str.63,
    albo Tablicę 1.52 Zestaw ceowników zwykłych [] - str.71
    (wydanie VII, Wydawnictwo "Arkady" Sp. z o.o., Warszawa 2006,2007)?

    Jak ty dobierasz z tej tablicy taki zestaw ceowników, aby zastosować go
    jako słup, bez policzenia? Na oko?
    Bo wiesz, że zanim taki zestaw będziesz mógł zastosować jako słup, to
    musisz najpierw policzyć konstrukcję? I że taki zestaw możesz też
    zastosować nie jako słup...
    Więc domyśl się, dlaczego to jest tablica zestawu ceowników, a nie słupów...

    W przeciwieństwie do ciebie, tak.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr