eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-11-05 15:31:55
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.11.2022 o 10:20, Kviat pisze:

    > Bo twierdzisz, że to tablice słupów.
    > A są?
    > Skoro tam są, to bez problemu potrafisz pokazać, że są.
    > A się wykręcasz, bo nie potrafisz.
    > Masz na myśli np. Tablicę 1.48 Zestaw ceowników zwykłych ][ - str.63,
    > albo Tablicę 1.52 Zestaw ceowników zwykłych [] - str.71
    > (wydanie VII, Wydawnictwo "Arkady" Sp. z o.o., Warszawa 2006,2007)?
    > Jak ty dobierasz z tej tablicy taki zestaw ceowników, aby zastosować go
    > jako słup, bez policzenia? Na oko?
    > Bo wiesz, że zanim taki zestaw będziesz mógł zastosować jako słup, to
> [...]

    Więc każdy może sam zajrzeć. Nawet nie musi tego przeglądać, tylko
    wystarczy spis treści. To stare tablice. Pewnie normy nieaktualne.
    Wskazywanie Ci konkretnej tabelki nie ma żadnego sensu. Albo jesteś na
    tyle nierozgarnięty, że nie wiesz, co tam jest, ale się upierasz,m ze
    wiesz - co zresztą wpisuje się w ogólny schemat Twojej osoby, która po
    prostu pisze wszystko odwrotnie niż ja, choćby to była największa
    bzdura. Albo doskonale wiesz, ze jest, tylko chcesz mnie sprowokować do
    poświecenia kilku minut na udowadnianie Ci rzeczy oczywistej, a Ty wtedy
    zaczniesz pisać, ze to nie słup, tylko podpora itd. Szkoda mi czasu po
    prostu.

    --
    Robert Tomasik