eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-11-02 22:35:49
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 2 Nov 2022 21:44:35 +0100, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    >
    > 1) Typowy projekt: Są katalogi domków jednorodzinnych, są i hal.
    > Oczywiście wymaga to rzucenia okiem przez inżyniera z uprawnieniami, ale
    > projekt jest bardzo prosty. Tam nikt nie liczy wytrzymałości.
    >
    > 2) Typowe elementy: Są katalogi takich typowych elementów. W katalogu
    > masz wymiary oraz dopuszczalne obciążenia. Dobierasz element i opada Ci
    > konieczność liczenia jego wytrzymałości. Musisz policzyć obciążenia. I
    > teraz w części wypadków są producenci, którzy takie elementy robią wg
    > norm, ale i czasem taniej jest taki element wg wymiar ów z normy samemu

    no ale wlasnie o tym pisze. Jest katalog elementow, to jest i
    producent.
    A jest masa firm, co to "zrobimy kazda konstrukcje w/g projektu".

    I co - da sie tak "z katalogu" pobrac projekt słupa, zrobic, i bedzie
    mial katalogowe parametry?

    > 3) projekt od podstaw: Architekt rysuje wizje, zaś konstruktor dobiera
    > materiał oraz przelicza konstrukcje. Czasem negocjuje z architektem, bo
    > się w założonych wymiarach tego zrobić nie da, albo by musiało być z
    > Tytanu.

    My tu o zwyklej hali, wiec architekt ma niewiele do roboty.
    Tzn niewiele do wymyslania.

    J.