eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony
    nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Date: Mon, 31 Oct 2022 10:49:24 +0100
    <tjamcl$til$1@gioia.aioe.org> <63594ad0$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <tjc0kk$18lk$1@gioia.aioe.org>
    <6359ae90$0$567$65785112@news.neostrada.pl>
    <tjcvm9$l6$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <2n2gpfxummfc$.ed71hw29ppne$.dlg@40tude.net>
    <tje3gq$1056$1@gioia.aioe.org>
    <g66i1h0vq06v.yilc7qhbkycd$.dlg@40tude.net>
    <635af9b6$0$454$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@4...net>
    <635babae$0$449$65785112@news.neostrada.pl>
    <tjh5t6$pvh$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <635c613f$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <tjidkd$ke9$9$Shrek@news.chmurka.net>
    <635cfdbc$0$562$65785112@news.neostrada.pl>
    <tjl53n$g33$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <0vq7L.1638015$wkZ5.295458@fx11.ams1>
    <tjlm7i$g34$6$Shrek@news.chmurka.net>
    <635e846d$0$562$65785112@news.neostrada.pl>
    <OfE7L.1095552$vFVf.880050@fx02.ams1>
    <wtckvzk16b41.5h607qvuxz22$.dlg@40tude.net>
    <tjo4nv$g34$22$Shrek@news.chmurka.net>
    <HJM7L.1731543$f0c6.1401308@fx10.ams1>

    > San Francisco pewnie.

    Ale przecież żaden z tych samolotów nie leciał nad san francisco.

    > Albo jak było w przypadku chyba Helios airways, który był się
    > rozszczelnił i w końcu wypaliwił. I niech teraz leci na jakieś Ateny.
    > Wszyscy już nieżywi czy może część jeszcze nieprzytomna.
    >
    > W US chyba wolno zestrzelić.

    Nie wiem. U nas niewolno. W niemczech też chyba nie. Gdzie indziej nie
    wiem. W sumie myślę, że _być_może_ ktoś by taką decyzję podjął jeśli
    byłoby jasne, że atak na cel jest pewny. Tylko że... porwany samolot
    leci do warszawy... wszyscy mają nadzieję, że wyląduje na okęciu... Więc
    biorąc pod uwagę, że osoby odpowiedzialne nie mogą wypluć z siebie
    decyzji o podstawieniu schodów do "zabombionego" samolotu na ziemi, to
    raczej by nie podjeli nielegalnej decyzji o zestrzelaniu. A potem
    jeszcze zapewne jeszcze jakiś wysoki rangą dowódca, operator
    naprowadzania, i w końcu pilot. Moim zdaniem nie ma bata, żeby ktoś nie
    odmówił, tym bardziej że oni akurat na pewno wyrok TK znają.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!