eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-10-31 11:25:00
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-10-31, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ale przecież żaden z tych samolotów nie leciał nad san francisco.

    No ten, od którego ja się wmieszałem w dyskusję, to startował z SF
    https://www.flightradar24.com/SIA33/2e0b3a2d

> [...]
    > byłoby jasne, że atak na cel jest pewny. Tylko że... porwany samolot
    > leci do warszawy... wszyscy mają nadzieję, że wyląduje na okęciu... Więc
    > biorąc pod uwagę, że osoby odpowiedzialne nie mogą wypluć z siebie
    > decyzji o podstawieniu schodów do "zabombionego" samolotu na ziemi, to
    > raczej by nie podjeli nielegalnej decyzji o zestrzelaniu. A potem
    > jeszcze zapewne jeszcze jakiś wysoki rangą dowódca, operator
    > naprowadzania, i w końcu pilot. Moim zdaniem nie ma bata, żeby ktoś nie
    > odmówił, tym bardziej że oni akurat na pewno wyrok TK znają.

    Na szczęście nikt na razie takich decyzji podejmować nie musi.

    https://en.wikipedia.org/wiki/1999_South_Dakota_Lear
    jet_crash

    "There was some speculation in the media that the fighter jets were
    prepared to shoot down the Learjet if it threatened to crash in a
    heavily populated area.[citation needed] Officials at the Pentagon
    strongly denied that possibility. Shooting down the plane "was never an
    option," Air Force spokesman Captain Joe Della Vedova said, adding that
    "I don't know where that came from."

    Więc może jednak nie tak hopsiup, ale to było jeszcze przed 9/11.

    --
    Marcin