eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony
    nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Date: Tue, 25 Oct 2022 06:47:19 +0200
    <0rt2L.1084155$vFVf.824930@fx02.ams1>
    <tidp1i$r71$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <ZZI2L.1667788$f0c6.632093@fx10.ams1>
    <tig9ku$btj$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <u7r4L.1534342$YC96.345029@fx12.ams1>
    <tiuegs$u2l$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <NJL4L.1190298$G_96.662135@fx13.ams1>
    <tj0oon$as0$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <ef05L.1484531$pI23.810057@fx07.ams1>
    <tj2jj5$ei2$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <ud65L.1723334$f0c6.903744@fx10.ams1>
    <tj31qf$j8g$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <xqn5L.1255568$wkZ5.563766@fx11.ams1>
    <tj51o3$aa$1$Shrek@news.chmurka.net> <JKH5L.1729598$%q2.983070@fx15.ams1>

    > Kontrowersyjny, to niekoniecznie bez podstaw merytorycznych oceny. Choć
    > w takich sprawach raczej takie stwierdzenie niepokoi.

    Zwłaszcza jak okazuje się że ogniwem łączącym wszystkie głośne sprawy
    spowodowania śmierci z udziałem kulsonów był właśnie ten konkretny
    biegły - prawda?

    > Trochę pominąłes: Że ktoś weźmie amfę bo czym banda debili go poddusi i
    > porazi wielokrotnie taserem.

    Tydzień temu - równie dobrze mógł tydzień temu zjeść obiad, wypić piwo i
    jechać wrocławskim tramwajem, po czym banda debili go poddusi i porazi
    wielokrotnie taserem. Śladowe ilości amfy są bez znaczenia - nie ma
    statystycznie żadnego potwierdzenia, że zażycie amfy może spowodować
    śmierć po tygodniu.

    > O, to jest już jakiś argument.

    Już kiedyś go podawałem.

    > A tego to ja już nie wiem.

    Przepraszam, ale skoro negujesz pewność że duszenie do złamania krtani
    powoduje śmierć, to żeby uprawdopodobnić zejście na skutek śladowej
    ilości amfy wypadałoby podać statystycznie istotną ilość takich
    przypadków. O ilu przypadkach śmierci spowodowanych zażyciem amfy tydzie
    n wcześniej słyszałeś?

    > Z tym, że nadal pozostaje pytanie, skoro go
    > rażone i zmiażdzono krtań, to dlaczego nie stwierdzono, że zmarł np. w
    > wyniku tego ostatniego?

    Bo opinię sporządzić seryjny biegły od umarzania trupów spowodowanych
    przez policjantów.

    > No widzisz, sam zacząłeś dostrzegać kontrowersje :)

    Nie dojrzałem. To tłumaczenie powyżej jest absurdalne i nigdy by nie
    przeszło przez sąd, ani kogokolwiek kto by miał ocenić czy jest logiczne.

    > Ale jak mu urwało
    > głowę zupełnie to też znasz takie przypadki, że przeżył, nie będąc np.
    > takim kogutem?

    Nie - co nie znaczy że nie można spowodować śmierci inaczej niż przez
    urwanie głowy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!