eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-10-25 18:27:25
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.10.2022 o 17:44, J.F pisze:

    >> Na blasze masz warstwę izolacji (wełna)
    >
    > albo styropian.

    Być może - ja widziałem zawsze wełnę - pewnie jakiś powód jest, ale nie
    jestem specem od izolacji poziomych na dachach hal stalowych. Ach te
    offtopy z robertem;)

    > Raczej zewnętrzą,, bo pod blachą wełna.

    Nad blachą - posadzka, supy, konstrukcja dachu, blacha, izolacja,
    membrana. Blacha i konsrtrukcja jest na temp. wewnętrznej (choć liczone
    jest napewno jakby było w okolicach zera, bo przecież nie może być, że
    jak hali nie ogrzewasz to się wali;))

    > a jak na dachu mam parking?

    To wtedy jest betonowy - inna konstrukcja. I ma po prostu dylatacje.

    > A to sie nie znam, ale 1cm moze faktycznie nikomu nie przeszkadza.

    https://www.forbuild.eu/produkty/profile-dylatacyjne
    / tak to wygląda na
    przykład.

    > idzie w naprezenia, albo wychodzi :-)
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=Z9pLLgRkCtU

    Nie bez powodu dla kolei są tylko cztery najgorsze pory roku;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!