eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-10-24 19:07:02
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.10.2022 o 18:28, J.F pisze:

    > RPO jedną, adwokaci drugą, lub 4, bo kazdy swoją, prokurator trzecią

    Ale to nie jest tak, że każdy wniosek o kasację to oddzielna sprawa
    kasacyjna. Podobnie jak w apelacji - może niezależnie ile wniosków
    wpłynie sprawa jest jedna.

    > czy nawet szóstą :-(

    Ale że jak?

    > P.S.
    > https://wiadomosci.onet.pl/wroclaw/smierc-igora-stac
    howiaka-a-excited-delirium/6sspfql

    > Wierzyc, nie wierzyc?

    "Dla prokuratury w Poznaniu, która prowadziła śledztwo, najważniejszą
    opinią w sprawie okazała się ta, którą wydał trzeci zespół. Czyli biegli
    z Łodzi pod kierownictwem prof. Jarosława B. Nigdy nie widzieli i nie
    badali ciała Igora Stachowiaka. Nie doszukali się związku między
    działaniem policjantów a jego śmiercią."

    Jarosław B, z łodzi? Już gdzieś to nazwisko widziałem... w innej sprawie

    "Jednak prokurator Wojciech Zimoń oparł się na innej opinii, wydanej
    przez prof. Jarosława B. (biegły ma postawionych kilka zarzutów karnych
    - red.) z Łodzi i jego zaufaną współpracowniczkę dr Annę Smędrę. Oboje,
    wbrew ocenom innych ekspertów, które pojawiały się na różnych etapach
    sprawy, przekonywali, że człowiek z przestrzeloną szyją i z kulą w
    głowie może jeszcze stawiać czynny opór i szarpać się z policjantem.
    Prokurator uwierzył w tę wersję."

    Ktoś jeszcze ma wątpliwości że to człowiek na usługach władzy do
    zamiatania wpadek policjantów? Nie zdziwiłbym się jakby to robił dla
    idei i awansów. Ciekawe ile takich spraw ma na koncie. Kurwa - niech mi
    jeszcze raz ktoś wspomni o zasadzie zaufania obywatela do państwa - z
    jebaną mafią jest uczciwiej:(

    > Bo jedno to chyba trzeba przyznac - taser nie zostawia wyraznych
    > sladow spowodowania smierci, wiec co wpisac w opinie?

    Porażenie prądem też nie, a jednak jak się nagra jak elektryka prąd
    pierdolnie na kamerze a potem elektryk jest martwy to nikt nie
    zastanawia czy tydzień temu ćpał amfę i jaki to miało wpływ na przepływ
    elektronów.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!