eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-10-24 22:42:02
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.10.2022 o 19:07, Shrek pisze:

> [...]
    howiaka-a-excited-delirium/6sspfql

> [...]
    > działaniem policjantów a jego śmiercią."
    >
    > Jarosław B, z łodzi? Już gdzieś to nazwisko widziałem... w innej sprawie
    >
    > "Jednak prokurator Wojciech Zimoń oparł się na innej opinii, wydanej
    > przez prof. Jarosława B. (biegły ma postawionych kilka zarzutów karnych
    > - red.) z Łodzi i jego zaufaną współpracowniczkę dr Annę Smędrę. Oboje,
    > wbrew ocenom innych ekspertów, które pojawiały się na różnych etapach
    > sprawy, przekonywali, że człowiek z przestrzeloną szyją i z kulą w
    > głowie może jeszcze stawiać czynny opór i szarpać się z policjantem.

    prof Jarosław B. z łodzi. Człowiek orkiestra - biegły wybielający
    kulsonów, zarzuty za niedopełnienie i przekroczenie uprawnień w
    zarządzaniu zakładem medycyny sądowej w celu uzyskania korzyści
    majątkowej, ustawiał skład zespołów biegłych w subiektywny sposób -
    twierdzi że podpadł zerowi nie obciążając w opinii pewnego
    kardiochirurga, członek... komisji macierewicza. NIe widzi
    jednoznacznego związku duszenia ze spowodowaniem zgonu, za to widzi
    jednoznaczne obrażenia wskazujące na eksplozję na pokładzie tupolewa.
    Oczywiście to również pan Jarosław B. z łodzi pomylił się co do tego że
    w koninie chłopak dostał w klatę a nie w plecy. Wiarygodny w chuj!

    Takiego kombo to nawet ja się nie spodziewałem... To nawet trudno
    określić. Jest sobie koleś o którym wszyscy wiedzą, że drukuje opinie
    dla policjantów co zabijają ludzi, robiąc kurwę z logiki, ma zarzuty o
    malwersacje i nikt z tym nic nie robi, a on się z tym obnosi i co więcej
    ma wzięcie. Powiem szczerze że szczęka mi opadła - wiedziałem że tam
    śmierdzi, ale to jest kurwa dramat...
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!