eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-10-12 19:15:57
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Już Ci kilka razy pisałem, że wymyślasz sobie teorię, wkładasz ją w moje
    > usta i potem z tym ofiarnie walczysz. Ja twierdzę, że sama treść
    > zarzutów ma drugostronne znaczenie, bo krytycznym jest rola
    > przesłuchiwanej osoby, a nie to, jaki dokładnie artykuł tam wskażesz.

    Twierdzisz, że postawienie zarzutu pedofilii księdzu (księdzowi :)) ma
    dla takiego księdza drugostronne (drugostronne?! - chyba drugorzędne?)
    znaczenie?
    Mi się wydaje, że wolałby postawienie zarzutu kradzieży wiertarki, bo
    skoro to ma drugorzędne znaczenie, to dlaczego by nie? Najwyżej się
    potem zmieni.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr