    From: "zlotowinfo" <a...@j...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: podatek od listonosza
    Date: Sun, 7 Mar 2004 00:51:38 +0100

    > No wiesz ?
    > Idziesz do lekarza - dajesz kopertę.
    nie dałem nigdy

    > Idziesz do urzędu lub prawnika - dajesz w łapę.
    nie musiałem nigdy

    > Nawet młodzież w szkole aby zaliczyć egzamin - robi ściepę na prezent dla
    > belfra.
    nie dałem nigdy
    teraz poszedłem z nudów do zaocznej szkółki informatycznej
    a nauczycielka (ponoć przeze mnie?) po pół roku zrezygnowała z nauki mojej
    grupy
    (ja jednak stawiam na to że udowodniłem dyrektorowi że ona się nie nadaje)
    i sam dyrektor nie miał ze mną spokoju

    > A Ty żałujesz listonoszowi ? To tylko 2-5zł a nie setki czy tysiące
    złotych.
    > Opanuj się i poproś rodziców, aby listonoszowi dali podwyżkę i nie
    żałowali
    > tych kilkudziesięciu złotych.
    > Przecież jemu także się NALEŻY, bo odpowiada za pieniądze rodziców. Nawet,
    > gdyby odpalili stówkę to nie byłoby to zbyt dużo.
    > ROTFL
    :)

    --
    www.zsoft.prv.pl - darmowe programy w sieci
    obsluga zewn. skryptow (*.js) pisanych przez wiele osob (kto chetny?)