  • Data: 2004-03-08 22:46:06
    Temat: Re: podatek od listonosza
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiście masz rację, że listonosz nie ma prawa oczekiwać tej końcówki.
    > Ale jakoś się to utarło i tyle. Jak z lekarzami. W przeważającej
    > większości znanych mi wypadków (a kilku znam blisko i po koleżeńsku) żaden
    > z nich nie różnicuje zakresu świadczonej usługi od tego, czy dostanie
    > kopertę czy nie, a ludzie i tak dają. Lekarz, który różnicuje jakość
    > zabiegu od kasy jest bardzo często napiętnowany przez samo środowisko i
    > jeśli nawet z racji solidarności zawodowej takie sprawy nie wychodzą, to i
    > tak z reguły jest nagonka na gościa aż do czasu pozbycia się go.

    To chyba nie znasz środowiska lekarskiego.
    Wiesz jak się dzieli lekarzy ?
    Na trzy kategorie:
    1 kategoria - lekarze dobrzy
    2 kategoria - lekaże źli
    3 kategoria - ci z Częstochowy
    Sam się o tym przekonałem i miałem możliwość porównać z lekarzami ze Śląska
    oraz woj. opolskiego.
    Obyś nigdy nie musiał się leczyć w Częstochowie.

    Jacek "Plumpi"