    From: "Adam" <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: podatek katastr(of)alny - GP
    Date: Tue, 1 Jun 2004 13:40:09 +0200

    Użytkownik "Grzegorz" <n...@y...com> napisał w wiadomości
    news:a2qob0dfo35fqh6t8tkuql4t9m741c9qtc@4ax.com...
    > Tue, 1 Jun 2004 13:07:47 +0200,
    > "Adam" <n...@n...pl> napisał(a):
    > Nie masz racji. Jeśli byłoby to tak proste to konstytucja jest najlepszym
    miejscem do
    > umieszczenia tychpary zdań.
    > Bo praktyka prawna jest inna ? Bo nikt inny tak robił ? Bo podatki są
    skomplikowane
    > ? Bo definicja konstytucji jest inna ?

    Powody są bardzo prozaiczne. Typu wprowadzanie regulacji o wysokości podatku
    do konstytucji wymuszałoby jej zmianę co rok, przynajmniej ze względu na
    inflację.

    Ja rozumiem że powinna byc jak największa transparentność ustaw podatkowych,
    tak jak kazdych innych przepisów, tak żeby każdy wiedzial jak jest i za co
    ma płacić. Wy po prostu podaważacie rozwiązania stosowane na całym świecie,
    w gospodarkach o niebo bardziej rozwiniętych od naszej. Przyjmując, że na
    rozwiązania które wy proponujecie, w sumie to nic nie proponujecie bo
    podajecie same ogólniki o których wszyscy dobrze wiedzą, nikt przed wami nie
    wpadł.

    Adam