  • Data: 2009-01-13 00:44:15
    Temat: Re: pobiłemczłowieka
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Parę lat temu prasa opisywała taki przypadek: było jakieś pole namiotowe i
    potworne bydło przyjechało. Kimpletnie pijane, wokoło leciały bluzgi, zaczepki
    i w ogóle chamstwo totalne. W pewnym momencie zaczęli się czepiać jakiegoś
    spokojnego człowieka, a ten niewiele myśląc wyjął z bagażnika samochodu miecz
    japoński i całe to bydło rozgonił. Już nie pamietam dokładnie, ale chyba trochę
    dresów podgolił, ale nie na tyle, żeby szpital jakiś był potrzebny. Nie wiem
    jak się sprawa zakończyła w sądzie (bo to była taka prasowa sensacja dnia) ale
    dokładnie pamiętam, że wszystkie te gazety (zdaje się że i TV) bardzo
    podkreślali fakt, że ten gościu był po jakiejś poważnej operacji więc nie mógł
    ręcznie uspokoić tej pijanej bandy. Mnie to wtedy bardzo śmieszyło, ale tak
    sobie myślę, że dziennikarze chcieli pomóc temu przesympatycznemu gościowi. No
    bo normalny człowiek nie wozi miecza japońskiego w bagażniku. Ja bym się
    tłumaczył, że to do rąbania drewna na biwaku:).

    Pozdrawiam

    Czapla