  • Data: 2009-01-13 10:15:17
    Temat: Re: pobiłem człowieka
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 11 Jan 2009, basti78 wrote:

    [...do Piotra...]
    > chciałem nawiązać do ZDROWEGO ROZSĄDKU
    >
    > nóż w rękach machającego, napitego oprycha a nóż na biwaku z rodziną....... -
    > chyba to Ty pojechałeś za daleko z fantazją.........

    Ale to Ty pisałeś "czy "normalny" obywatel, przeciętny kowalski, nosi
    nóż?", nie Piotr.
    To się nazywa "oberwanie nisko latającym kwantyfikatorem" :>

    > ja odnosze się do tej konkretnej sytuacji, nie do biwaków.......

    Ale nie chodzi o biwaki - ostatnio np. jeździłem po mieście z siekierami :>
    (po prawdzie max dwie naraz). Rowerem.
    Fakt, "kowalski" się nie nazywam :]

    > nie wiem co Ci też daje ten odgórny ton

    Kiedy nie o to idzie - postawiłeś obok siebie fakt posiadania noża
    oraz wyciągnięcia go w knajpie "z prawdopodobnym zamiarem".

    pzdr, Gotfryd