    From: "basti78" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pobiłem człowieka
    Date: Sun, 11 Jan 2009 21:11:07 +0100

    > Co ma znaczyć odwrócenie kolejności, przecież napisałem w języku polskim.
    > Chodzi Ci o formę "przecież kobieta była bita". Hmmm...nie jestem
    > polonistą, mniemam, że Ty nim jesteś, więc, jeżeli razi Cię stosowanie
    > mojego słownictwa, po prostu nie czytaj i nie komentuj moich postów, a
    > jeżeli jesteś polonistą, to wypowiedz się na temat zastosowania odwróconej
    > kolejności moich słów i uzasadnij.

    w prawie jesteś dobry, ale śledzeniu postów chyba niekoniecznie

    moja odpowiedź odnosi się do kolegi 666 który swoje odpowiedzi cytuje NAD
    cytatem, nie pod - co powoduje duzą niewygodę czytania - stąd skomplikowane
    "ODWRÓĆ KOLEJNOŚĆ" bo nie chciało mi się tego rozpisywać na 16tu wierszach
    jak teraz to robię........

    coś chyba kolego jesteś strasznie wyczulony na swoim punkcie, poza
    wyczuwalnym tonem wywyższającym masz jakiąś dziwną czułość na swoim
    punkcie - troszkę luzu polecam - pomaga

    świetnie wyłapujesz paragrafy, świetnie je cytujesz, ale przez to chyba nie
    masz zwykłej, ludzkiej perspektywy i luzu

    bez obrazy, nie chce Ci dokopać ani nic, po prostu zawsze byłem bezpośredni
    i nie kryję się z myślami

    Sebastian