  • Data: 2005-03-23 12:50:36
    Temat: Re: pobiła mnie ochrona marketu
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na moje oko autor pierwszego posta to troll.

    na moje oko jestes tak bystry jak Leszek, piszac cos takiego sam sobie
    swiadectwo wystawiasz.
    Po za tym badz laskaw sie w takim temacie nie udzielac skoro jestes tu od 3
    miesiecy, bo twoja
    opinia jest oparta w glownej mierze na prostackich odzywkach Leszka
    (po z atytm zapoznaj sie sie z art 216 kk ktory to wlasnie "zlamales")

    P.

    ps.
    na trolla to Ty wlasnie przynete zarzuciles, zaraz sie pojawi.