  • Data: 2013-07-15 13:16:58
    Temat: Re: pobicie, czy obrona?
    Od: Z_D <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <krr1rp$hfu$3@dont-email.me> witek napisal(a):

    > NIE ODPOWIEDZIALES NA ZADNE PYTANIE!

    Nie. Bo nie bede sie przyłaczał do waszej sfory ujadajacej na dziadka.
    I peplał sliny, jedynie i tylko dla gimnastyki szarych komórek.
    Nic sensownego nie wynika z waszego pryskania sliną .

    Nie mam czasu na takie durnoty.
    Mam nadzieje ze sad bandziorowi dowali,nie bacząc na wasze usilne próby
    relatywizowania przejawów zezwierzecenia wsród pokolenia JP2

    > Czyzby nie po twojej mysli?

    Tak, znaczy -nie.
    Nie po mojej mysli są wasze dywagacje i dzielenie
    włosa na czworo, by znaleźć jak najwiecej okolicznosci łagodzacych
    dla agresora/bandziora a nie - dla napadnietego (dziadka).
    Dlaczego nie weźmiecie dziadka w obrone??????
    Teraz, dla symetrii,powinienem załozyc watek o temacie odwrotnym.
    Moze i tak zrobię. ;)

    Nie, nie musisz odpowiadac.
    Ja zakończyłem tym postem sledzenie tego watku.
    (zresztą, i tak - było ono baaardzo wybiórcze).

    --
    Pozdr. Z_D