  • Data: 2002-09-25 12:08:14
    Temat: Re: plecak/torba w sklepie
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "edward" <u...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:amuob7$f92$1@absinth.dialog.net.pl...

    > REASUMUJĄC
    > a co się stanie jeśli ktoś złośliwy wrzuci Ci do plecaka lub torby
    złośliwie
    > lub nie jakiś artykuł
    > i ochrona wezwie Cię do pokazania plecaka, torby a tam jest ta rzecz??

    plecak to nie kosz na zakupy: trzeba go otworzyc, wrzucic fanta, zapiac.
    Nawet osoba ogarnieta szalem zakupow jest w stanie wyczuc ze ktos cos kolo
    niej kombinuje. Po za tym wydaje mi sie ze latwiej jest towar podprowadzic
    np. w kieszeni/rekawie kurtki ;)
    Reasumujac ;) wyglada mi to na lenistwo ochrony, ktora odbierze klientom na
    dzien dobry plecaki i z czystym sumieniem flirtuje dalej na bramce.
    Tlumaczenie ze "ktos mi to wrzucil" wyglada na tzw. rzniecie glupa. Jesli
    ochrona przyjmuje to za dobra monete to moje niezbyt pochlebne zdanie o
    inteligencji pan i panow w mundurkach zmianie nie ulegnie.

    pozdrowienia
    Asiek