  • Data: 2002-09-27 12:18:06
    Temat: Re: plecak/torba w sklepie
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Asia Kubiak <a...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:amu9h0$bgb$...@a...dialog.net.pl...
    > Ja mam na to sposob dosc wredny
    [...]
    > prosze ochroniarza zeby mnie zaprowadzil do
    > kierownika/dyrekcji
    [..]
    > Z uzyskanym swistkiem idziemy do najblizszego biura poselskiego
    > Ligi Polskich Rodzin panie dzieju ;))) Oczywiscie prosimy rzeczonych
    poslow o interwencje w tej
    sprawie, wlacznie z zagraniczna centrala firmy. Dziala :))

    Działa? A jak? Jeśli masz jakieś sukcesy na tej niwie to opisz je. Czy
    kierownikowi sklepu na takie dictum mięknie rura czy może były już w
    parlamencie interpelacje w twojej sprawie?
    Osobiście szczerze powątpiewam w skuteczność takiego postępowania. Pan
    Kierownik ma to w nosie a LPR ma dużo powazniejsze sprawy :-) do
    załatwiania.
    A tak z drugiej strony - czy naprawdę nie lepiej zostawić ten bagaż w
    depozycie? Klientowi będzie wygodniej a i uniknie się konfliktowych sytuacji
    z ochroną.

    Alek