eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopłatności internetoweRe: płatności internetowe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.astercity.net!news.aster.pl!not
    -for-mail
    From: "Tiger" <c...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <d8s7jk$oom$1@opal.futuro.pl> <42b1aae6$0$2121$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <d8sb5t$q92$1@opal.futuro.pl>
    Subject: Re: płatności internetowe
    Date: Thu, 16 Jun 2005 19:33:55 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Lines: 27
    Message-ID: <42b1b65d$0$2117$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Date: 16 Jun 2005 17:26:53 GMT
    NNTP-Posting-Host: 82.210.173.245
    X-Trace: 1118942813 mamut2.aster.pl 2117 82.210.173.245:3382
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:305297
    [ ukryj nagłówki ]

    > zgadzam sie! tylko w tej sytuacji my nie jestesmy sprzedawca ( tylko
    > posredniczymy w transakcji) nie wydajemy towaru.Wywiazujac sie z umowy,
    > przekazujac pieniadze klienta na konto sprzedawcy , mamy nadzieje, ze
    towar,
    > ktory klient zamówil (kupil) przez internet u sprzedawcy (na stronie
    internetowej
    > sprzedawcy) zostanie mu dostarczony. my przekazujemy pieniade reszta nie
    lezy
    > w naszej gestii...poza tym sie zgadzam nikt nie lubi byc oszukiwany!
    szczegolnie
    > konsument!

    Nie wiem, czy jest to mozliwe, ale na zdrowy rozsadek probowalbym pozwu
    zbiorowego razem z klientami, z pelnomocnictwem od nich do ich
    reprezentowania - zeby tym skuteczniej odzyskac dla nich pieniadze i
    jednoczesnie byc moze uniknac pukania tlumow do drzwi, za ktorymi ich
    pieniedzy nie ma (bo poszly do Air Polonia). Nie znam sytuacji tego
    przewoznika i nie wiem, czy z masy upadlosciowej da sie cokolwiek odzyskac.
    W tak duzej sprawie chyba dobrze jest wziac dobrego cywiliste... W kazdym
    razie nie zaszkodzi porozumiec sie z klientami i objac wspolny front - w
    koncu obie strony de facto sa poszkodowane.

    Pozdrawiam,

    Tiger


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1