eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoplanowane postarzanie produktu - czy mozna pozwac producenta? › Re: planowane postarzanie produktu - czy mozna pozwac producenta?
  • Data: 2013-06-04 15:36:14
    Temat: Re: planowane postarzanie produktu - czy mozna pozwac producenta?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > wiem ale nie powiem.

    > zeby zaprzeczyc postwionej tezie, ze przez ostatnie 10 lat nic sie
    > nie robi. robi sie i to duzo.
    >
    > tu masz liste lekow nowo rejestrowanych
    >
    > http://www.leki-informacje.pl/2,rejestracje,w_unii_e
    uropejskiej.html

    i co z tego wynika?

    imho to gówno wiesz, tylko ci sie zdaje że coś wiesz...

    nie chce mi sie teraz szukać ale przy okazji artykułu o tym jak to koncerny
    straszną kasę wydają na nowe leki i dlatego muszą byc takei drogie było
    dokładnei opisane ile koncerny wydają na badania a ile na marketing i wyszło
    że głównei to sie zajmują marketingiem a badania sa dość marginalnym kosztem
    w działaniu...

    ponadto ktoś przeanalizaował włąśnei te zgłoszenia leków i okazało sie że
    większość to sa powielane pod nowymi nazwami leki zawierające to samo co
    wcześniejsze mieszanki już zarejestrowane. Wieć niby leków są tysiuąće ale
    w sumie to większość robi to samo co inne i wcześniej zarejestrowane.