eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoplanowane postarzanie produktu - czy mozna pozwac producenta? › Re: planowane postarzanie produktu - czy mozna pozwac producenta?
  • Data: 2013-05-29 23:11:03
    Temat: Re: planowane postarzanie produktu - czy mozna pozwac producenta?
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-29 22:32, Paweł pisze:
    > witam,
    >
    > czy jesli jestem w stanie udowodnic, ze program sterujacy sprzetem
    > agd wraz z uplywem czasu (np. po uplywie gwarancji) zaczyna symulowac
    > bledy, to czy moge z duza racja prawdopodobienstwa powalczyc w sadzie
    > o jakies odszkodowanie, lub odgorne dowalenie kary przez uokik?

    Tak przy okazji oglądałeś?
    "Spisek żarówkowy - nieznana historia zaplanowanej nieprzydatności"

    http://www.youtube.com/watch?v=Ogx8ovv5LK4

    A w temacie zawsze możesz powalczyć w sądzie o swoje. Tylko myślę że to
    nie ma sensu. Taki pozew to byłby sabotaż na system i by chyba
    pozytywnie nie przeszedł.
    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl