eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopkp - 3 godziny spoznienia, jakie prawa klientaRe: pkp - 3 godziny spoznienia, jakie prawa klienta
  • Data: 2009-06-07 08:57:45
    Temat: Re: pkp - 3 godziny spoznienia, jakie prawa klienta
    Od: wombi <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    eg pisze:
    > Jakie prawa ma podrozny, gdy z 5 godzinnej podrozy robi sie 8 godzinna i to
    > jeszcze z przygodami typu obowiazkowy piknik na trawie we wcale nie tak
    > cieply dzien? Jakie przepisy to reguluja? Czego mozna sie domagac i jaka
    > bylaby podstawa prawna?
    >
    >
    Art.62 ustawy z 1984 r. - Prawo przewozowe stanowi, że przewoźnik (PKP)
    odpowiada za opóźniony przyjazd pociągu w przypadku gdy poniosłeś
    szkodę. Tak więc decydujące jest:
    a) powstanie szkody (np. w wyniku 3 godzinnego opóźnienia nie zdążyłeś
    na przesiadkę. W związku z tym, że pociąg do którego chciałeś wsiąść po
    przesiadce był ostatni w tym dniu, musiałeś spać w hotelu). Wtedy
    mógłbyś skutecznie żądać zwrotu pieniędzy za hotel.
    b) możliwość jej udowodnienia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1