eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopkp - 3 godziny spoznienia, jakie prawa klienta › Re: pkp - 3 godziny spoznienia, jakie prawa klienta
  • Data: 2009-06-07 08:41:43
    Temat: Re: pkp - 3 godziny spoznienia, jakie prawa klienta
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Sun, 7 Jun 2009 00:27:41 +0200, u napisał(a):


    >> Jakie prawa ma podrozny, gdy z 5 godzinnej podrozy robi sie 8 godzinna i
    >> to jeszcze z przygodami typu obowiazkowy piknik na trawie we wcale nie tak
    >> cieply dzien? Jakie przepisy to reguluja? Czego mozna sie domagac i jaka
    >> bylaby podstawa prawna?
    >
    > Z choinki się urwałeś, nudzisz się ?
    > Miałeś fajną przygodę z bankrutem.
    > Jeśli Twoja strata jest wielka, to byłeś nieroztropny korzystając z PKP.
    > Możesz żądać, tupać, walić łbem w mur. Nic nie dostaniesz od PKP.

    Masz jakieś doświadczenia w tym zakresie?

    Kolega wracał pośpiechem (czyli spółka IC), pociąg spóźnił się bodaj
    godzinę, nie miał czym wrócić do domu dalej (bo planował przesiadkę na
    drugi pociąg). Koniec końców musiał w nocy wracać taksówką, ~120 zł.

    Napisał pismo do PKP z opisem sytuacji i oczekiwaniem zwrotu kosztów
    taksówki. PKP po jakimś tygodniu odpisało mu, że generalnie to nie ma prawa
    niczego oczekiwać itd, ale w sumie to chcą mieć zadowolonych klentów (sic!)
    i koszty postanawiają mu zwrócić.

    Piszę o tym w momencie, gdy wpłaty jeszcze bodaj nie ma, więc trochę
    ryzykownie stawiać już wnioski, ale pismo jest, więc jest i jakaś nadzieja
    ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net
    kapsel(malpka)op.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1