    From: Marcin Debowski <a...@a...no-ip.info>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pismo reklamacyjne
    Date: Thu, 6 Nov 2003 13:01:25 +0800

    In article <bocit1$5r2$1@post.polcard.com.pl>, robinspl wrote:
    > Potrzebuje wzor pisma reklamacyjnego czy jakos tak lub krotki opis co takie
    > pismo powinno zawierac i na jakie przepisy sie powolywac .... problem
    > polega na tym ze nie uznano mi reklamacji na towar ktory uszkodzil sie
    > podczas eksploatacji ( normalnej) i podobno moge zareklamowac towar ponownie
    > olewajac gwarancje sprzedawcy ( ktora to zapewnia mu nawet 3 miesiace na
    > rozpatrzenie mojej reklamacji ) i zastosowac tu bezposrednio prawa
    > konsumenckie wedle ktorych to sprzedawca ma 2 tygodnie na ustosunkowanie sie
    > do mojego zgloszenia itd ....
    ===========
    Do kogo to kierujesz.

    Na podstawie Ustawy o szczegółowych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz
    o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176)
    składam reklamację z tytułu niezgodności nabytego towaru z umową.
    Posiadany sprzęt wykazuje następujące usterki:
    1)..
    2)..
    W związku z powyższym domagam się tego a tego.

    Jan Anonim Kowalski
    jakieś namiary na Kowalskiego aby się dało z nim skontaktować

    poczytaj sobie http://www.federacja-konsumentow.org.pl abyś wiedział o co
    chodzi.

    --
    Marcin