eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopismo-mail do urzeduRe: pismo-mail do urzedu
  • Data: 2019-05-07 02:02:20
    Temat: Re: pismo-mail do urzedu
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2019-05-06, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > W dniu 06.05.2019 o 18:36, 1634Racine pisze:
    >> pismo wydrukowane, podpisane recznie, zeskanowane, nastepnie wyslane
    >> (format pdf) do urzedu administracji samorzadowej.
    >> Czy to jest *formalna* korespondencja z urzedem? Urzad *musi*
    >> odpowiedziec (na adres @ zwrotny)?
    >>
    >> pytam, bo cos mi sie zdaje, ze nie, ze pisac nalezy przez ich platforme
    >> do elektron. kontaktu, w dodatku (?) miec swoj podpis cyfrowy.....  -
    >> jakies to zagmatwane, tona tekstow w sieci, moze ktos z Was to juz
    >> przerabial i na pstryk wie co-i-jak? Jesli nie mozna droga elektroniczna
    >> z urzedem korespond., tzn. nie sa zobowiazani do odpowiedzi - gdzie ta
    >> wiedza jest wymalowana w sieci?
    >> dzieki za podpowiedz.
    >
    > Od wielu lat używam ePUAP i się sprawdza w takich wypadkach. Zachęcam do
    > założenia. N atomiast nie potreafię pojąć, czemu większość urzędów
    > jednak odpowiedzi doręcza mi poleconym, a nie ePUAP.

    Nie zdziwiłbym się gdyby pani Basia dostawała te ePUAPy wydrukowane.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1