  • Data: 2002-06-21 13:35:05
    Temat: Re: piractwo
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ke'dem guerfel Piotr Debek <D...@c...pl> ihn
    news:3d131f7f$1@news.vogel.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.soc.prawo

    > Makulature trzeba by trzymac wylącznie wówczas, gdyby jakieś pismo
    > ustalilo taki warunek korzystania z oprogramowania dolączonego na
    > CD. Nie slyszalem o takim przypadku, wiec to teoria.

    Hmm... szczerze mowiac nie chce mi sie szukac tamtego watku, ale mam
    pewne watpliwosci, czy sama plytka przeszlaby jako dowod legalnosci.
    Jesli mnie pamiec nie myli, to byla tez mowa o dowodzie zakupu
    magazynu (czyli paragonie). Nie chce nikogo wprowadzac w blad - jesli
    plytka wystarcza, to mnie to cieszy.

    Od razu na drugi post:

    > Nie sadze. Z tego co mi wiadomo, to policji w zupelnosci wystarcza
    > okazanie plytki z gazety. Zdarza sie, ze np. lepiej miec shareware z
    > gazety niz z Internetu.

    Policji tak, a chlopcom z BSE (pardon, BSA)? W koncu wylegitymowac
    moge sie plytka z czasopisma, czyli przyslowiowym oryginalnym
    pudelkiem, jednak nie mam licencji.

    PMM