  • Data: 2002-06-22 07:52:50
    Temat: Re: piractwo
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Alter Ego wrote:

    > A ja sobie tak myślę i ważę czyje słowo więcej warte
    > redaktora Chip'a czy Expierda :))))

    > Ale mowa była o zwyczajach policji a nie o prawie stanowionym.

    Dokladnie.
    Skad zatem znasz zwyczaje policji ?

    > za posrednictwem internetu
    >
    > Standard? ISO, ANSI czy jakiś inny??? :P
    Standard = praktyka.
    A definicja ftp/ web-ftp w guglu

    > Przjedźmy od słów do czynów, proponuję zasakrżyć pana Dębka, rekację Chipa i
    > wszystkich użytkowników sieci (poza panem Jackiem i jego aliasami) :)))))

    Znow nie na temat.
    Z powyzszego wynikalo, ze autor, ktory udostepnia swoj program za
    posrednictwem internetu,
    jest gorzej traktowany i gorzej traktowany jest jego produkt przez
    policje.
    Poniewaz z konstytucji wynika zasada niedyskryminowania i rownego
    traktowania wszystkich obywateli,
    zatem chcialbym poznac podstawy tej dyskryminacji.

    > ROTFL :))) No chyba że ten samochód to Cadilac z kolekcji Elvisa.
    > Na prawdę sądzisz, że w tym biznesie chodzi o pieniądze rzędu samochodu ?

    Czesto chodzi o pieniadze rzedu roweru.
    Czesto nie chodzi o zadne pieniadze, gdy mowimy o shareware.

    > A co jeśli RZECZYWIŚCIE policja preferuje te kanały??

    To znow sie pytam.
    Jaka policja i w jakim kraju ?

    > Mam nadzieję że to są statystyki na
    > Date: Fri, 21 Jun 2002 22:32:34 +0200

    To sa komentarze , a statystyki mozna sciagnac z serwerow.
    Dla chcacego nic trudnego.
    Tam gdzie program shareware nigdy nie zostal wydany na CD, tam udzial
    jego dystrybucji internetowej
    siega 100%.

    > World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
    > fit to solve NP problems (knapsack algorithm) at light speed in n**@
    > time. Presentation at Ig Nobel Prize Ceremony (October, 2002 Harvard)
    >
    > To cudo chyba sobie wydrukuję i powieszę na ścianie :))
    > a kopię będę nosić w portfelu

    dla jednych cudo, dla innych konkretny temat
    byly takie czasy, ze niektorzy tez uwazali radio za cudo
    ale po to jest gugle aby sie obczytac

    > 1. Jak chcesz zabezpieczyć wysyłany przez sieć program przed
    > piractwem? Tylko nie pisz o numerach seryjnych po pęknę

    A czemu autor shareware ma sie chciec zabezpieczyc, gdy wlasnie internet
    to najlepsza forma reklamy ?
    Metod, rozwiazan systemowych, zapewniajacych zabezpieczenie jest
    naprawde wiele
    i wiele jest skutecznych w 100%.

    > 2. Jak chcesz przez sieć wysłać papierową dokumnetację?
    czym sie rozni wydrukowana dokumentacja elektroniczna od dokumentacji
    papierowej
    i czemu ktos ma uzywac dokumentacji papierowej, gdy jest nieekologiczna
    a sam help do programu to czesto 100 kartek formatu A4 ?
    Kto w shareware ma niby placic za te dokumentacje ?

    > 3. Dlaczego nie bierzesz pod uwagę, że wielu ludzi ma po
    > prostu zaufanie do papieru, że lubi mieć w garści ładnie
    > wydrukowaną licencję z pieczątkami, fakturkę itd? I dlaczego
    > za kilka zł więcej im tego nie dać?

    Chyba nie wiesz o czym mowisz.
    Licencja shareware przewiduje odplatnosc jako opcje a nie warunek
    konieczny.
    Ladnie by to wygladalo, ze autor shareware drukuje dokumentacje
    papierowa w setkach egzemplarzy, a potem znajdzie sie kilku chetnych do
    zaplaty za nia.
    I czemu uwazasz, ze obszerna dokumentacja do programu ma kosztowac kilka
    zlotych ?
    Wskaz mi kilka obszernych dokumentacji programow, ktore kosztuja kilka
    zlotych .

    Nadal nie odpowiedziales ktora policja w jakim kraju nie preferuje
    shareware dystrybuowanego za posrednictwem internetu i jakie podejmuje
    srodki, aby ten proceder ograniczyc lub wyeliminowac.

    Jacek