  • Data: 2003-04-28 19:53:47
    Temat: Re: pirackie programy, wizyta policji i syn-kretyn
    Od: "Secio" <_...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chociaż nie wiem czy kupując pirata do celów prywatnych kupuje się w
    > celu uzyskania korzyści majątkowych. Chyba tak, bo kupuje się ileśtam
    > taniej. Może jeszcze trzeba w to włączyć art. 284 ?
    > kodeks jest tu:
    > http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/Kkarny/kk2.ht
    ml#r32

    > Myślę jednak, że jest to wypadek mniejszej wagi i warto po prostu
    > dobrowolnie poddać się karze i skończy się na grzywnie.

    A moze warto zastanowic sie czy 'wiedzial' ze kupuje piracki program.
    Jezeli transakcji dokonal poprzez np. Allegro to w zasadzie mogl miec
    nadzieje ze kupuje licencjonowany produkt, raczej nikt w opisie nie napisal
    ze to pirat a w ogole to takich na Allegro nie ma bo to niezgodne z
    regulaminem ;-)

    Pzdr,
    Mariusz