  • Data: 2004-11-30 21:04:15
    Temat: Re: pilne pytanie - komornik
    Od: "niusowe" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "niusowe" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:coimu9$etm$1@news.lublin.pl...

    przepraszam, wysłało mi się przez przypadek zanim dokończyłem

    a więc:

    Jest sprawa następująca:
    - ojciec i matka po rozwodzie, po podziale majątku sąd zasądza że matka jest
    winna ojcu 24 tys pln.

    - w między czasie komornik A zwraca się do matki z zapytaniem, czy posiada
    ona jakieś
    wierzytelności w stosunku do ojca, ponieważ ojca ściagają starzy wierzyciele
    i chciałby z tych wierzytelności matki spłacić wierzycieli ojca.

    - matka wpłaca pieniądze komornikowi A, ma na to kwit.

    - pojawia się komornik B, który chciałby od matki odzyskać zasądzone po
    podziale majątku 24 tys pln. wchodzi na jej wynagrodzenie.

    komornik A i B należą do różnych rewirów.

    Pytanie: czy komornik B może wejść na wynagrodzenie? Czy A nie powienien
    porozumieć się z B?

    - czy matka została wmanewrowana i musi zapłacić *dodatkowo* 24 tys pln
    komornikowi B?

    --
    pozdro
    JK