  • Data: 2007-12-19 17:05:41
    Temat: Re: pieszy wszedl mi w samochod...
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:fkbi13$1o1$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Jak myślisz: chłopak ma 1500 zł? Bo rodzice za niego nie muszą płacić.
    >

    > --
    > @2007 Johnson
    >
    > "Mądrość jest córką doświadczenia"

    Rodzice nie odpowiadają za szkody wyrządzone przez dziecko? może wyślę moje
    zeby pobawiło się koło wypasionych furek zawsze niechcący może zarysować
    lakier , urwać lusterko....
    Chociaż z drugiej strony to jakos mi tak żal rodziców- nie dość ze chłopak
    wpadł pod auto i wylądował w szpitalu to jeszcze okazuje się że mają
    płacić... Nie wiem jak z ich czy jego ubezpieczeniem.