  • Data: 2007-12-19 20:13:17
    Temat: Re: pieszy wszedl mi w samochod...
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    TMK wrote:

    > Rodzice nie odpowiadają za szkody wyrządzone przez dziecko? może
    > wyślę moje zeby pobawiło się koło wypasionych furek zawsze niechcący
    > może zarysować lakier , urwać lusterko....
    > Chociaż z drugiej strony to jakos mi tak żal rodziców- nie dość ze
    > chłopak wpadł pod auto i wylądował w szpitalu to jeszcze okazuje się
    > że mają płacić... Nie wiem jak z ich czy jego ubezpieczeniem.

    chlopakowi sie nic nie stalo -pogotowie wezwalem asekuracyjnie, bo mlodemu
    "moglo" cos sie stac
    jechalem 30-40km/h , wpadl w moj bok - wiec niewiele tych szkod mial

    za chwile znalazlo sie 5 idiotow ktorzy chcieli mi "wpierdolic" bo
    potracilem czlowieka na pasach - nie wazne ze ja mialem zielone
    a na koniec musialem z wlasnej kieszeni naprawic samochod- zebym mogl wogole
    nim jezdzic

    i Tobie szkoda mlodego?

    mlody to sie otrzepal i zaczal uciekac - a ja stalem na srodku ruchliwego
    skrzyzowania modlac sie o to by ktos sie zatrzymal i powiedzial ze byl
    swiadkiem zdarzenia - bo inaczej mialbym przerabane
    w szpitalu mlody stwierdzil ze mial zielone, ale jak tylko uslyszal ze jest
    swiadek to zmienil zdanie - bo policjant pouczyl go o odpowiedzialnosci
    karnej za skladanie falszywych zeznan...

    i wciaz Ci go szkoda?

    pomysl sobie ile ja moglbym miec klopotow :]

    --
    pozdrawiam