  • Data: 2003-07-09 15:57:13
    Temat: Re: pieski żywot
    Od: "Shaql" <6...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Co to znaczy "ponizej 5 kg nie musi miec smyczy i kaganca". Mieszkam w
    Bydgoszczy i tu obowiazuje uchwala rm ze psy musza byc na smyczy a psy z
    listy niebezpiecznych dodatkowo w kagancu.
    Nie wyobrazam sobie prawa dajacego psom mniejszym mozliwosc chodzenia bez
    smyczy gdy wieksze musza obowiazkowo. Nie mowie, ze zawsze psa mam na
    smyczy, ale sa sytuacje, gdy w Bydgoszczy wbreww prawu, ale w Krakowie widac
    zgodnie z nim, do mojego 50 kilogramowego mieszanca dobiega jamniczek luzem.
    Wlascicielka jamnika jeszcze mi zwraca uwage, ze moj pies nie ma kaganca, a
    jej moze luzem biegac bo maly! Skandal. Podgryza lapy mojemu psu, a ja musze
    to znosic? Wszystkie to wszystkie.