  • Data: 2002-08-26 18:14:33
    Temat: Re: pies w ogródku piwnym
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "fox" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:k4qkmuk2gmaeem0e51jkmquu1c8vid1144@4ax.com...

    > no nie takie male. o wiele czesciej widuje psy-mordercy bez
    > kaganca w towarzystwie beztroskiego osla ;) niz owych
    > zlodziejaszkow... co nie zmienia faktu, ze za tych drugich tez
    > sie powinni brac......

    No dobra, to powiem bez ogródek (nomen omen), że taki pies to dla mnie
    problem głównie medialny (zwłaszcza w sezonie ogórkowym), natomiast efekty
    działań złodziejaszków mogę obserwować na codzień, bo co pewien czas okazuje
    się, że po nocy brakuje mi jakiejś części w samochodzie.
    Z dwojga złego to wolałbym już te psy, bo mi przynajmniej nie rozwalą zamków
    w aucie ani nie podpieprzą lusterka czy anteny.

    Pix