  • Data: 2002-08-26 20:13:41
    Temat: Re: pies w ogródku piwnym
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adamex" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ake0g5$6fq$1@news.tpi.pl...

    > Każdy wolałby co innego. Ja z dwojga złego wolałbym tych złodziejaszków.

    Zapewniam, że szlag by Cię trafił po pewnym czasie - ja przez długi czas
    byłem cierpliwy, ale teraz miarka się juz przebrała.
    Najciekawsze, że to całe towarzystwo jest podobno "znane policji" i zupełnie
    nic w związku z tym się nie dzieje.
    Gdybym takiego gnoja kiedyś dorwał, to chyba wyglądałby gorzej niż po
    spotkaniu z pieskiem :-))

    > Samochodu nie mam :-)

    Aaa... to dlatego :-)
    ale może kiedyś będziesz miał, nigdy nie wiadomo

    > ale mam za to dzieci.

    Zostawiasz je bez opieki ?

    > Pracująca krewna na oddziale
    > chirurgii twierdzi że nie ma tygodnia co by nie przywieźli dziecka
    > pogryzionego przez psa.

    IMHO to "zasługa" głównie rodziców.
    Mnie np. dawno dawno temu, kiedy zacząłem rozumieć co się do mnie mówi,
    rodzice nauczyli, że psów nie należy zaczepiać i drażnić - więc tego robiłem
    i nigdy nie miałem problemów z żadnym psem. A pamiętam, że kręciło się ich w
    okolicy dużo więcej niż teraz.
    Ale więcej o wychowywaniu dzieci nie piszę bo to NTG :-)))

    pozdr.Pix