  • Data: 2002-08-27 17:04:52
    Temat: Re: pies w ogródku piwnym
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adamex" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:akg990$lu6$1@news.tpi.pl...

    > Z jednym się zgodzę że media to potęga.

    Cieszy mnie to :-)

    > Ale ja we wcześniejszych postach nie opierałem się włączenie na mediach,
    > tylko na info z sąsiedniego szpitala.
    > "aby nie zaczepiały psów"

    To raczej podstawowa zasada - szczerze radziłbym wpoić ją dzieciom.

    > Tia tia to widać że mało wiesz na temat psów.
    > Widzę że mam do czynienia z zatwardziałym miłośnikiem i pewnie
    właścicielem
    > psa

    Primo:
    W dwóch sąsiednich zdaniach jakimś cudem udało Ci się zaprzeczyć samemu
    sobie.
    Albo mało wiem o psach, albo jestem ich zatwardziałym miłośnikiem ...
    BTW - żadnego psa nie mam i nie planuję.

    Secundo:
    Nie jestem też ani miłośnikiem ani przeciwnikiem psów - szczerze mówiąc
    zupełnie mi to wisi.
    Nie znajdują tylko mojego uznania pomysły zaganiania opłacanych z moich
    pieniędzy służb do ścigania właścicieli psów w czasie gdy wokół popełnianych
    jest w cholerę innych przestępstw - czy to dużo poważniejszych, czy bardziej
    dokuczliwych dla przeciętnego mieszkańca.

    Tertio:
    Twoja wypowiedź zdaje się zdradzać niejaką agresję,

    > więc może byłoby by na tyle...

    która może być spowodowana ... np. brakiem sensownych argumentów :-)

    pozdr.Pix