    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pies i prawo - wybycie się własności
    Date: Tue, 07 Aug 2007 16:26:45 +0200

    Alek napisał(a):

    > Jasne, więc idźmy na całość i zróbmy tak jak z ludźmi:

    Zwierzę to nie człowiek. Ale mnie osobiście wku... Taktowanie zwierząt
    jak pluszaków i uważam, że właściciele powinni mieć jakiś bat nad
    głową, żeby bydlętami nie byli. Bo mi się schroniska niehumanitarnie
    kojarzą, a nie cierpię pałętających się wychudzonych, bezpańskich
    byłych pupilków. Jak ktoś już decyduje się na zwierzę, to powinien
    zdawać sobie sprawę, że ma zobowiązanie na kilka następnych lat i nie
    będzie łatwo z tego zrezygnować.

    > Myślisz, że jak ktoś zaplaci najpierw za psa, a potem za czipowanie
    > i utrzymanie w bazie danych, to będzie się psa pozbywał?
    > Teraz to już nie wiem o jakiej kategorii ludzi mówisz.

    O ludziach, którzy kochają swoje pieniądze, i choćby z obawy przed ich
    utratą zastanowią się, czy stać ich na psa (no bo to czipowanie,
    utrzymywanie baz danych, sprzątanie po psie, no i pozbyć się nie ma
    jak, bo mandat wisi nad portfelem).

    --
    pozdrawiam
    Justyna