  • Data: 2009-10-26 08:57:19
    Temat: Re: picie w samochodzie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roman Rumpel pisze:

    > Problem jest ciekawy, bo ustawa zabrania picia na ulicy, zakładam, że
    > chodzi o samochód stojący/jadący/znajdujący się na ulicy, ergo z jednje
    > strony, niejako fizycznie naruszają zakaz, bo znajdują sie na ulicy, a z
    > drugiej strony, celem ustawy jest chyba eliminacja publicznego
    > spożywania w wybranych miejscach, a osoby w samochodzie raczej nie sa
    > specjalnie upublicznione. Policjanci (ci konkretni) mogli zatem
    > rozsądnie uznać, ze nie ma problemu, ale np. w Giżycku Rada Miasta
    > rozszerzyła zakaz na Kanał Niegociński i karali za picie piwa osoby
> [...]

    Ciekawe zatem, czy jakby ktoś przyjechał tam przyczepą campingową,
    czy by miał zakaz picia. I tak dalej - barakowóz? altanka? Samowolnie
    postawiony dom murowany? Wszystko to stoi wszak na ulicy. IMHO możliwość
    picia w samochodzie jest logiczna - samochód to przecież Twój prywatny
    teren.

    A co do tych łódek, to nie bardzo rozumiem - po otwarciu mostu
    towarzystwo płynęło dalej pijane?

    --
    Liwiusz