  • 1. Data: 2009-10-26 07:57:04
    Temat: picie w samochodzie
    Od: prawnikos mowi <p...@g...com>

    czy picie wina w samochodzie w widocznym miejscu jest ok?
    bo nie jest to ławka publiczna.

  • 2. Data: 2009-10-26 07:58:51
    Temat: Re: picie w samochodzie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    prawnikos mowi pisze:
    > czy picie wina w samochodzie w widocznym miejscu jest ok?
    > bo nie jest to ławka publiczna.

    Kiedyś piłem piwo z kolegami w samochodzie i przybyli policjanci
    powiedzieli, że tak można.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-10-26 08:35:39
    Od: kaźmir kazikowski <k...@g...com>

    On 26 Paź, 08:58, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >   Kiedyś piłem piwo z kolegami w samochodzie i przybyli policjanci
    > powiedzieli, że tak można.
    >
    > --
    > Liwiusz

    w samochodzie nie można tylko d.py wystwiać, bo moga dzieci oglądać

  • 4. Data: 2009-10-26 08:52:22
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    Liwiusz pisze:

    > Kiedyś piłem piwo z kolegami w samochodzie i przybyli policjanci
    > powiedzieli, że tak można.

    Problem jest ciekawy, bo ustawa zabrania picia na ulicy, zakładam, że
    chodzi o samochód stojący/jadący/znajdujący się na ulicy, ergo z jednje
    strony, niejako fizycznie naruszają zakaz, bo znajdują sie na ulicy, a z
    drugiej strony, celem ustawy jest chyba eliminacja publicznego
    spożywania w wybranych miejscach, a osoby w samochodzie raczej nie sa
    specjalnie upublicznione. Policjanci (ci konkretni) mogli zatem
    rozsądnie uznać, ze nie ma problemu, ale np. w Giżycku Rada Miasta
    rozszerzyła zakaz na Kanał Niegociński i karali za picie piwa osoby
    siedzące na łódkach, czekających na otwarcie mostu na kanale, powołując
    się na to, ze łódki, a zatem i pijący, znajdują się na obszarze objętym
    zakazem.

  • 5. Data: 2009-10-26 08:56:51
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 26 Oct 2009 08:58:51 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Kiedyś piłem piwo z kolegami w samochodzie i przybyli policjanci
    > powiedzieli, że tak można.

    Dobra, to jakiś nowy troll jest.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 6. Data: 2009-10-26 08:57:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Roman Rumpel pisze:

> [...]
    > siedzące na łódkach, czekających na otwarcie mostu na kanale, powołując
    > się na to, ze łódki, a zatem i pijący, znajdują się na obszarze objętym

    Ciekawe zatem, czy jakby ktoś przyjechał tam przyczepą campingową,
    czy by miał zakaz picia. I tak dalej - barakowóz? altanka? Samowolnie
    postawiony dom murowany? Wszystko to stoi wszak na ulicy. IMHO możliwość
    picia w samochodzie jest logiczna - samochód to przecież Twój prywatny
    teren.

    A co do tych łódek, to nie bardzo rozumiem - po otwarciu mostu
    towarzystwo płynęło dalej pijane?

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2009-10-26 09:04:47