  • Data: 2008-04-25 16:09:01
    Temat: Re: picie nie-alkoholu w alkoholowym opakowaniu
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > Ustawa zakazuje spożywania. Kropka.

    Jeśli jest to "opakowanie alkocholowe" to *domniemywanie* że jest w nim
    alkohol *jest całkowicie uzasadnione*, szczególnie przy braku *jasnego*
    twierdzenia "karanego mandatem" *w momencie karania* że jest inaczej.

    > Bo nie. Może za to pochwalać Buddyzm.

    W Polsce to raczej nie, ale to nie na karanym spoczywa obowiązek
    obalenia z należytą starannością takiej linii obrony :-)

    Swastyka ma problemy z byciem zakazanym symbolem *w UK* bo jest to
    wiekowy symbol który naziści *zawłaszczyli* a UK ma sporą mniejszość z
    Indii używającą tego symbolu w starszym jego znaczeniu.

    > Może noszących krzyżyki należy tępić za popieranie krucjat i palenia
    > na stosach?

    Z całą pewnością ;-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Poczytajcie historię i popatrzcie jak niezwyciężone wojska