  • Data: 2004-01-23 00:34:18
    Temat: Re: pełnomocnik książeczki PKO
    Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > nie chodzi mi o pieniądze, bo te akurat
    > mam:) pytam z czystej ciekawości.

    z życia wzięte....
    Moja znajoma była pelnomocnikiem do konta swojego ojca. W dniu jego smierci
    poszla do banku , wyplacila pieniadze i zlikwidowala konto, oczywiście nic nie
    mowila ,ze wlasciciel konta nie żyje ( tak jej doradzono). Nikt inny w
    rodzinie o tym koncie nie wiedzial (ma brata i siostre). Do masy spadkowej
    wszedl tylko dom ojca i o ile wiem sprawa spadkowa ciągnie się od 3 lat do
    dzis. O pieniadzach w banku do dzis nikt nie wie.

    pozdrawiam
    Mark