    From: "Akulka" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pedofilia-podstawa prawna
    Date: Tue, 28 Feb 2006 14:56:00 +0100

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:du1ion$5ng$1@inews.gazeta.pl...
    > ale wykluczyc nie mozna. Tak na marginesie posiadassz jakies wiarygodne
    > badania na ten temat?

    Wykluczyć niczego nie można, ale wyjątek nie stanowi reguły. Zrozum to
    wreszcie.

    > wybacz ale czy nadal bys uwazala 14,15 latke za dziecko gdyby Ci
    > brutalnie zamordowala coreczke? Powiedzmy na tle rabunkowym. Tlumaczyla
    > bys ja
    > nieswiadomoscia swojego zachowania wynikająca z niedojrzalosci, wplywem
    > gier komputerowcyh itp bredniami?

    Co ty chcesz teraz udowodnić? Zaczynasz spychać swoją wiarygodność na
    niewłaściwy tor... Przystopuj trochę. Takie czyny zdarza się, że popełniają
    10-12-latkowie - może dajmy im krzyżyk na drogę i wepchnijmy więc w objęcia
    pedofila? W sumie niektóre dzieci w tym wieku DOBROWOLNIE oddają się
    zwyrodnialcom za pieniądze. Skoro nie gwałcone, to pal licho, nie każmy
    zboczeńców i wprowadźmy prawo pozwalające na stosunki seksualne z dziećmi za
    ich zgodą. Nie widzisz, że posunąłeś się zbyt daleko i takie analogie
    przesuwają granicę absurdu w niewłaściwą stronę? Czy ty masz pociąg
    seksualny do takich dzieci? Albo do dzieci które są w fazie dojrzewania
    seksualnego? Nie każ mi tego akceptować.

    > no moze ciut przeginasz, - domyslam sie ze jestes daleko za 30stka -
    > rozmowy ida bardzeij w kierunku zachwalania swoich facetow, jaki to on
    > ma samochod itp brednie

    Bardzo sie pomyliłeś oceniając mój wiek. 14-16 latka zachwala samochód
    faceta? Hm, pedofilia zatacza coraz większe kręgi. A jak chcesz zobaczyć jak
    dojrzałe są małolaty, to poodwiedzaj portale skierowane do nich i poczytaj
    ich wypowiedzi. Może coś zrozumiesz.... ale wątpię.

    > widze, a najbardziej te roznice zoabzcylem gdy sie "spotkalem" z Panna
    > ze 3, lata starsza ode mnie ktora stracila rodzicow i mieszkala sama
    > (pod koniec liceum), fajnie komentowala rozmowki moich rowiesniczek kore
    > slyszala przesiadujac w zenskiej toalecie na przerwach..
    No i co to udowadnia? Wyciągnąłeś jakieś wnioski? Zresztą, nie ważne...

    > ale w dalszym ciagu nie widze najmniejszych podstaw do zrowznywania 10
    > paro latka ktory taka naiwna panne znajdzie z pedofilem
    ???

    > na pewno nie nazwal bym tego pedofilia zrownujac takiego czlowieka
    > z osoba ktora posuwa male dziecko

    Oczywiście, złodziej który ukradnie 400 zł różni się od złodzieja, który
    buchnie 10 000 zł. Tak samo morderca, który zabije w wyniku napadu
    rabunkowego od tego, który całą czynność dokładnie zaplanował i wykonał bez
    żadnych skrupułów. Widzę różnicę, zasadniczą......oczywiście.

    > ty rzucasz na lewo i parwo tym slowem
    Nazywam po imieniu?

    > , nie zwazajac na to do jakiego nieszcescia moze przy falszywym
    > oskarzeniu czlowieka o taki czyn dojsc.

    Jak kocha to niech poczeka. W końcu każdy związek powinien być dojrzały,
    inacej to tylko zabawa w dorosłość, a w skrócie myślowym zwykłe zaspokajanie
    popędu seksualnego. I jak bosko czuje się facet lub kobieta dorosła i
    doświadczona, która wprowadza dziecko w świat seksu. Nauczyciel i autorytet,
    najlepszy z najlepszych. I jeszcze raz powtarzam, że ktoś, kto szuka
    pornografii z nastolatkami, choćby to były tylko stylizowane na podlotki
    seks aktorki nie może byc usprawiedliwiony, bo właśnie to go rajcuje -
    nieletnie, niewinne, którym może potatusiować lub zaimponować. Zwij to jak
    chcesz, co nie zmienia faktu, że jest to wysoce naganne moralnie. I zdania
    tego nie zmienię.

    >Przy czym falszywe oskarzenie
    > zachodzi takze wtedy gdy zarzucamy komus inny czyn niz popelnil.
    > To robi interwencja na polsacie.

    Chodzi ci o małżeństwa cygańskie? Taaak, kurde paskudni dziennikarze, złe
    prawo itd. Zauważ tylko jaką pozycję ma w społeczeństwie cygańskim kobieta -
    ma g... do gadania, robi co jej każą, inaczej w zęby bierze. Ale dajmy sobie
    spokój. Ta dyskusja do niczego nie prowadzi. Z mojej strony jest już raczej
    EOT.

    > wkladasz mi w usta slow ktorych nie napisalem, zwolenniczka PISu ? :-)

    Nie wypowiedziałeś tych słów, naprawdę? No.....to przepraszam. Ale jednak to
    chyba zrobiłeś. A zwolenniczką jestem sprawiedliwości w naszym kraju i
    wzrostu moralności, bez której o sprawiedliwości nie ma co marzyć nawet.
    To, jaką partię popieram nie ma znaczenia, ale jak chcesz mnie
    zaszufladkować partyjnie (co ostatnio jest bardzo trandy, a czego ty
    przecież nie robisz) to głosowałam na PiS. A kogo dziś popieram? Nikogo, czy
    z prawa czy z lewa, każdy myśli o sobie. Może dlatego, że moralności właśnie
    brak? Swoją drogą to śmieszne, że jak komuś brakuje argumentów, to uderza w
    wiarę lub poglądy polityczne. Czasami zdaje się być nawet żałosne. Ale
    uspokoję cię, beretu nie noszę, więc z moherku zrób rękawiczki dla twojej
    lepszej połowy:-)

    Pzdrawiam,
    Akulka