    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pedofilia-podstawa prawna
    Date: Tue, 28 Feb 2006 14:21:29 +0100

    > Nie oglądam TV Trwam.

    tez nie ogaldam, ale przy przewijaniu 2 krotnie sie natknalem. Kzimiera
    Sztuka (czy jak jej tam) u Kuby Wojewodzkiego rowniez o tej Pannie
    wspominala.

    > Nigdzie nie pisałam, że małolaty są głupie. A tu chodzi ci raczej o
    > dojrzałość intelektualną, która często nie idie w paże z dojrzałością
    > emocjonalną. To jednak 2 różne aspekty dojrzewania, które często ze sobą nie
    > współgrają, niestety.

    ale wykluczyc nie mozna. Tak na marginesie posiadassz jakies wiarygodne
    badania na ten temat?

    > Nie wiem tylko dlaczego. Czy 21-latek, nie wie, że to jeszcze dziecko?

    wybacz ale czy nadal bys uwazala 14,15 latke za dziecko gdyby Ci
    brutalnie zamordowala coreczke? Powiedzmy na tle rabunkowym. Tlumaczyla
    bys ja
    nieswiadomoscia swojego zachowania wynikająca z niedojrzalosci, wplywem
    gier komputerowcyh itp bredniami?

    > Wystarczy spojrzeć na zainteresowania tych dziewczynek, w większości jeszcze
    > zbierają np.: pocztówki, kupują "Bravo girl", oklejają ściany plakatami i
    > sikają w majtki jak zobaczą boysband w TV.

    no moze ciut przeginasz, - domyslam sie ze jestes daleko za 30stka -
    rozmowy ida bardzeij w kierunku zachwalania swoich facetow, jaki to on
    ma samochod itp brednie

    >Naprawdę nie widzisz różnicy?

    widze, a najbardziej te roznice zoabzcylem gdy sie "spotkalem" z Panna
    ze 3, lata starsza ode mnie ktora stracila rodzicow i mieszkala sama
    (pod koniec liceum), fajnie komentowala rozmowki moich rowiesniczek kore
    slyszala przesiadujac w zenskiej toalecie na przerwach..

    ale w dalszym ciagu nie widze najmniejszych podstaw do zrowznywania 10
    paro latka ktory taka naiwna panne znajdzie z pedofilem

    > W wieku 21 lat idzie się już na studia, do wojska, a co niektórzy muszą
    > pracować. Jak to sie ma do partnerki seksualnej która chodzi do liceum lub
    > gimnazjum i z wypiekami na twarzy słucha o ciuszkach, pocałunkach i innych
    > głupotach, które w tym wieku są naturalne? Na prawdę nie dostrzegasz w tym
    > pewnej anomali?

    na pewno nie nazwal bym tego pedofilia zrownujac takiego czlowieka
    z osoba ktora posuwa male dziecko, ty rzucasz na lewo i parwo tym slowem
    , nie zwazajac na to do jakiego nieszcescia moze przy falszywym
    oskarzeniu czlowieka o taki czyn dojsc. Przy czym falszywe oskarzenie
    zachodzi takze wtedy gdy zarzucamy komus inny czyn niz popelnil.
    To robi interwencja na polsacie.

    wkladasz mi w usta slow ktorych nie napisalem, zwolenniczka PISu ? :-)
    P.