    From: "Akulka" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pedofilia-podstawa prawna
    Date: Tue, 28 Feb 2006 00:25:06 +0100

    Przepraszam, czy ja nadal jestem na grupie pl.soc.prawo?

    Wasze dywagacje na temat pedofilii skłaniają mnie do refleksji, iż ogólnie
    niektórzy tu uważają, że to znikome zło. Szok. Co niektórzy nie widzą nic
    złego w seksie dojrzałego mężczyzny (lub tylko w podniecaniu się wyżej
    wymienionego) z dziewczynką lat 14-16. Jeśli nie do końca poprawnie
    odebrałam intencje przedmówców, to przepraszam. Ale lekko się zniesmaczyłam.

    Mam jednak wrażenie (nie tylko w tym topiku, ale w kilku innych o podobnej
    tematyce), że dla większości (może upraszczam) pedofilia to czyn seksualny
    dokonany na dziecku przed okresem dojrzewania fizycznego, a jak natura dała
    już co trzeba, to niekoniecznie. Przecież takie dziewczę lat 15-16, to
    zupełnie jest jeszcze niedojrzałe emocjonalnie, choćby nawet miseczkę D w
    biuście nosiło. Mnie taka chwiejność moralna dorosłych ludzi przeraża. I nie
    widzę nic normalnego w ślinieniu się dojrzałych i dorosłych ludzi do dzieci,
    nawet najbardziej hojnie obdarzanych przez naturę w obrębie fizyczności i
    dojrzałości płciowej. Dziecko, zawsze będzie dzieckiem. A jeśli zdjęcia są
    nawet stylizowane na modelki małoletnie, to niestety, facet który takie
    zdjęcia ogląda i ściąga, takich właśnie podniet w wykonaniu dzieci szuka.
    To nie czasy średniowiecza, gdy stare pryki brały sobie do łoża małoletnie
    dziewczynki i miało to poklask społeczny (np Jagiełło i Jadwiga). Być może
    dzisiejsza młodzież nosi się bardzo dorosło, wiele wie o seksie i zachowuje
    się jakby wszystko wiedziały i widziały w życiu, ale to jeszcze tylko
    dzieci. A wprowadzanie ich do świata porno nawet z ich przyzwoleniem jest
    nie tylko niemoralne, ale i karygodne i osobiście domagałabym się bardzo
    surowej kary od strony wymiaru sprawiedliwości. Straconego dzieciństwa nic
    nigdy i za żadne pieniądze nie zwróci. A odbiorca tej pornografii jest
    jeszcze gorszy. W sumie, gdyby nie było paserów, to było by niewielu
    złodziei - jest popyt, to i podaż się znajdzie.

    To takie moje refleksje na ten temat. Postanowiłam się wypowiedzieć w tym
    topiku, bo od dawna denerwowały mnie podobne lub nawet gorsze komentarze w
    wątkach o podobnych tematach. Zło jest zawsze złem, choćby go się pięknie
    tłumaczyło. A dla mnie seks z dziećmi poniżej 17 roku życia (i nie mówię tu
    o rówieśnikach tychże, ale o dorosłych ludziach) jest czynem ze wszechmiar
    obrzydliwym.

    Pozdrawiam,
    Akulka

    P.S. Jeszcze raz powtarzam, że jeśli nie do końca poprawnie odebrałam
    intencje przedmówców (a to czasem pod wpływem emocji się mi zdarza) , to
    przepraszam.