    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pedofilia :)
    Date: Wed, 04 Apr 2012 08:07:50 +0200
    <4f65b70f$1@news.home.net.pl> <jk4d1c$m$2@inews.gazeta.pl>
    <jk4ne1$63c$1@inews.gazeta.pl> <3aM9r.14654$IQ1.7432@newsfe18.iad>
    <jkd11l$mvo$3@inews.gazeta.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <jl503v$5lv$1@inews.gazeta.pl> <jl506s$5lv$2@inews.gazeta.pl>
    <jlbumh$h79$1@inews.gazeta.pl> <jlcogu$4eg$1@inews.gazeta.pl>
    <4f79f096$1@news.home.net.pl> <jlcsmh$jip$1@inews.gazeta.pl>
    <4f79f744$1@news.home.net.pl> <jlcuie$c4d$1@inews.gazeta.pl>
    <4f7a080f$1@news.home.net.pl> <jle4gm$rla$1@inews.gazeta.pl>
    <jleg5e$rdf$1@inews.gazeta.pl> <jleor4$21v$1@inews.gazeta.pl>
    <jler2d$3jm$1@inews.gazeta.pl> <jlet2a$2p8$1@inews.gazeta.pl>
    <4f7afdc6$1@news.home.net.pl> <jleutu$1v8$1@inews.gazeta.pl>
    <4f7b01b0$1@news.home.net.pl> <jlf0qb$685$1@inews.gazeta.pl>
    <4f7b44d2$1@news.home.net.pl> <jlfh0r$4qs$1@inews.gazeta.pl>
    <4f7b5c2e$1@news.home.net.pl>

    W dniu 03.04.2012 22:23, Andrzej Lawa pisze:

    > Fundamentalista religijny.

    Biednyś, jeśli mnie uważasz za fundamentalistę. Choć przypuszczam, że to
    po prostu część twojej działalności misyjnej. Szatan, poprzez ateistów,
    wypracował sobie ostatnimi laty idealny sposób na uciszanie chrześcijan.
    Wmówił sporej ich części, że wiara to prywatna sprawa, że nie powinni
    się wychylać, że wiara tylko w kościele, że jak mówią o Bogu to są
    fundamentalistami i inne podobne brednie. W ten sposób udaje się co
    bardziej wystraszonych chrześcijan uciszyć i poza kręgami chrześcijan
    głoszą oni ateistyczne treści, co jest zwycięstwem szatana.

    > Tania wymówka.

    Ty znasz oczywiście 7 języków i czyni cię to najlepszym. Nie pierwszy
    raz się z tobą spotykam i to, żeś pełen pychy i przekonania o własnej
    boskości (w ten sposób realizujesz naturalną potrzebę boga), więc twoje
    opinie lottają mnie kole jajec.

    > Co gorsza swoje doktrynerskie podejście imputujesz także mającym inne
    > zdanie i tworzysz oksymorony typu "ateistyczna wiara w brak boga".

    Bo to wiara. Nie macie na to żadnych dowodów. Za to szatan już to
    świetnie obmyślił, żeby użyć ateistów jako narzędzia do atakowania
    chrześcijan, a najlepiej to działa, jak się ludziom wmówi, że ateista
    jest obiektywny, że racjonalny, że idący za Nauką Która Świadczy O
    Mądrości, Oświeconości i Współczesności, zaś chrześcijanin to człowiek
    średniowiecza zajmujący się bajeczkami sprzed kilku tysięcy lat.

    Nic nowego tak naprawdę mi nie pokazałeś w tej rozmowie. Powtarzasz
    tylko slogany o bajkach, mitach, a wtóruje ci Olo, który podkreśla, że
    obiektywne i prawdziwe jest tylko to, co zgodne z ateistycznym
    światopoglądem, a wszystko inne jest subiektywne i nieprawdziwe.

    Niestety część chrześcijan się na to nabiera i żyją w swoistej
    schizofrenii. Niby wierzą, niby deklarują się jako chrześcijanie, ale
    tylko w niedzielę i dni świąteczne.

    > Tylko prośba - idź ze swoimi wierzeniami na grupę o wierzeniach
    > religijny, OK?

    To nie ja rozpocząłem ten podwątek. Rozpoczęło się od bzdurnych zapisów
    w prawie szwajcarskim. Natomiast skoro chcieliście dyskutować temat, to
    ja nie będę uciekał do kącika, bo Jezus jest w moim życiu, a nie tylko w
    moim kościele. I każde miejsce do głoszenia prawdy jest właściwe.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek