  • Data: 2004-05-16 13:26:42
    Temat: Re: pederasci
    Od: "Slawek Kwasny" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > E, nie ma co się przejmować tą parką (hehe) trolli.
    >
    > Plonkownica uaktualniona i już nie widzę wypocin tych niedorozwojów :-D

    Parke to wy tutaj raczej stanowicie, ty i twoj kolega SQLwysyn (celny nick
    zreszta). Chetnie bym cie spotkal aby porozmawiac o twoich problemach
    emocjonalnych, powiedzial bys mi wtedy jakie to normalne popychac znajomych i
    kolegow w klubach i jakie zdrowe i jakie dobre z punktu widzenia ewolucji. Jak
    juz ktos slusznie zauwazyl, natura sama sie oczyszcza z patologii, ty w koncu
    umrzesz nie pozostawiwszy kompletu wypaczonych genow nastepnemu. I chyba o to
    w tym wszystkim chodzi. Grunt zeby was za duzo nie wykielkowalo, kopulujcie,
    dzielcie sie AIDS'em, krzyczcie jak wam dobrze. Ale nie probujcie robic
    wariatow z normalnych ludzi i wymagac traktowania na rowni z malzenstwami
    heteroseksulanymi w ktorym z czasem urodza sie dzieci, powstanie ognisko
    rodzinne i wyrosnie mlode pokolenie.

    > No, chyba że któreś ścierwo znowu zmieni adres - wtedy faktycznie abuse
    > i już.

    Ciezko to w ogole komentowac. Ty nie jestes geje z klasa (bo takich szanuje),
    jakosc twoich epitetow swiadczy o tobie najlepiej, wynaturzony bubku.