  • Data: 2006-12-19 15:23:56
    Temat: Re: parkuja mi pod domem :(
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tabliczka z takim tekstem nie ma żadnego znaczenia prawnego. Taki teren
    > należy

    Moze i nie, miejsca u mnie pod domem jest na 5 samochodow, nie mam pretensji
    jak ktos sobie postawi auto. Wkurza mnie jak ktos stawia "pod"
    tabliczka - to jest MOJE miejsce i jak ktos zostawia prosto w drzwiach.
    Zona probowala wyjechac z wozkiem i musiala znajomego prosic, zeby jej wozek
    wyniosl. Nie jestem za rysowaniem po autach, ale wted mialem zal do zony ze
    nie przejachala wozkiem po samochodzie.

    > po prostu ogrodzić. Choćby palikami. Albo postawić znak zakazu parkowania.
    Ale czy ktos (policja) nie bedzie sie czepial jak ja bede tam stawal ?