  • Data: 2006-12-20 17:34:45
    Temat: Re: parkuja mi pod domem :(
    Od: "vertret" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:004o54-0dc.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Ooo, dobry pomysł - właśnie chciałem to też zasugerować ;)

    Dupa a nie dobry pomysł. Dajecie propozycje jak dzieci, którym się nudzi.
    Nie ma sie co dziwic, że stosunek do prawa jest w Polsce jaki jest, czyli
    mieszanina przedszkola z wtórnym analfabetyzmem.
    Jak radzili niektórzy trzeba w jakikolwiek sposób ogrodzić i za wkroczenie
    po prostu wzywać policje.

    --
    vertret